Sitemap

Flersproglig betal per klik annoncering

Hvis du ønsker en annoncekampagne, der er fremtrædende hos globale eller lokale søgemaskiner, der er målrettet til det publikum du gerne vil have, og der til stadighed bliver holdt øje med, opdateret og forbedret, så har du brug for WebCertains flersprogede service, BidFluency.

 

Flerspråklig søkemotorannonsering

WebCertain teamet består af søge-eksperter fra hele verden - så hver sprogkampagne bliver behandlet af en indfødt i det sprog.


Betal per klik annoncering
er en af de mest populære former for online annoncering. Du byder på nøgleord, der er relevante for din annonce - generelt er det sådan, at jo højere buddet er, jo højere placering i søgeresultaterne - og annoncen vises kun under sponsorerede links, når nogen bruger et af nøgleordene, du har budt på. Du betaler kun, når nogen rent faktisk klikker på din annonce - heraf navnet.


Denne løsning har derfor store fordele. Dine annoncer er målrettede og aktiveres kun ved bestemte nøgleord og -vendinger, hvilket betyder at du kommer i forbindelse med reelt potentielle kunder hver gang. Omkostningerne ved annoncering afhænger af respons, dvs. hvis ingen klikker på din annonce, betaler du intet, og kampagnen er designet, så den giver en målbar fortjeneste i.f.t. din investering. Da der holdes øje med hver sprogkampagne individuelt, er det nemt at sammenligne deres performance. Den fremtrædende position for annoncerne er også ideel for fremvisning af varemærker.


"Our Paid Search campaigns have been successful in UK, Holland, France and Germany thanks to WebCertain's multilingual expertise"
Asmundur Saevarsson, E-Marketing Manager, Icelandair


Betalt søgning drejer sig ikke kun om, at der klikkes, men mere om at tiltrække de mest relevante brugere til en hjemmeside for at skabe en indtægt. Derfor er det vigtigt at holde øje med alle aspekter af en brugers gennemgang.

Det er vigtigt at overveje følgende:

WebCertain tilbyder en komplet flersproget betalt søgningsservice fra oprettelse af kampagnen til implementering til løbende vedligeholdelse - i tæt samarbejde med kunden. Denne proces gælder for hvert sprog i kampagnen.

Undersøgelser - Den første fase i processen er undersøgelse af søgevendinger, søgemuligheder og konkurrence for at sikre den mest effektive kampagne.

Planlægning - Annoncetekst skal skrives, du skal definere hvilke sider brugerne lander på og kunne følge brugerne før en kampagne kan lanceres. Fremfor bare at oversætte en annonce til et andet sprog, tilretter og om nødvendigt omskriver teamet annoncerne, for at sikre at de giver det rigtige budskab på hvert målsprog, og at de passer indenfor kravene for den enkelte annonceplatform.

Implementering - Når alle forberedelser er gjort, kan du åbne en konto hos hver søgemaskine, som du retter din kampagne mod, og budgivning kan begynde.

Analyse - Kampagnen overvåges og styres via analytisk software, som tillader ændring af budgivningsstrategier, upload af positive og negative nøgleord og review af ?creatives' (giver læserne lov til at kopiere, distribuere og bygge videre på indholdet). Der holdes øje med omkostninger - så vel som rentabilitet - for nøgleord. Konstant forbedring er nøglen til alle vore kampagner for at kunne gøre din fortjeneste så stor som mulig.

Rapportering - Regelmæssige rapporter udarbejdes for hver lokale kampagne og alle resultater, beretninger og foreslåede forbedringer forelægges kunden.

 

International Search Summit

Hosted af WebCertain around the world



Besøg hjemmeside

Kunder

Kunder